Our Own (2020) Originals Nya Filmer

Les nôtres 2020 en filmtitel med genren Drama, Bra Filmer Klassiker i hög kvalitet. Engelska Bra Filmer Our Own Video Stream Haute Qualité. Film Rekommendation Our Own i bästa look videoformat. Netflix Bästa Filmer Our Own i högsta kvalitet. Filmer Komedi Our Own i topp videoformat.


det är klart en omfattande beskrivning av Our Own nedan:
  • Originaltitel : Les nôtres
  • Film titel i ditt land : Our Own
  • År av film : 2020
  • Genrer av film : Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2020-03-13
  • Företag av film :
  • Länder film : Canada,
  • Språk film : Français,
  • Varaktighet film : 103 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.8
  • Youtube ID för filmen : videokode
  • Översättning av film : translation
  • Maska av film :Paul Doucet (Jean-Marc Ricard), Judith Baribeau (Chantal Grégoire), Denis Larocque (Serge), Marie-Ginette Guay (), Émilie Bierre (Magalie Jodoin), Linda Sorgini (), Guillaume Cyr (), Marianne Farley (Isabelle Jodoin)

8724130

Our Own metod för att stanna film tillhandahålls av som har en beskrivning av filmen är "OUR OWN is a social suspense about Magalie, a teenager who will have no choice but to take back the reins of her own life. Against all odds.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

medan jag först fick reda på den här filmen är jag inte helt säker om jag liknande den idé eller inte. Efter att ha sett det Jag verkar att kommunicera att jag verkligen uppskattar. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för de som kanske din genre Drama, . du kan titta på den utan kostnad helt enkelt genom att klick en knapp och registrera, kan titta tusentals senaste filmtitlar helt fri.

... Kommande Netflix Filmer Our Own Stream Haute Qualité 1080p ....




Costume Design : Marjolayne Desrosiers, Editor : Aube Foglia, Producer : Benoit Beaulieu, Producer : Marianne Farley, Writer : Jeanne Leblanc, Director of Photography : Tobie Marier-Robitaille, Writer : Judith Baribeau, Director : Jeanne Leblanc
säker, nu du kan se film avseende Our Own helt längd och få den anslutning till detta film Our Own i bästa kvalitet.


Tags: