Minamata (2020) Bästa Film Recension

Minamata 2020 en filmtitel med genren Drama, God Filmer Netflix Full HD 1080P. Thriller Netflix Filmer Minamata i hd-format. Bra Filmer Krig Minamata i bästa look videoformat. Bra Filmer Serier Netflix Minamata i högsta kvalitet. Stream Film Vf Complet Minamata i högupplöst format.

du kan se nu fullständig beskrivning av Minamata nedan:
  • Originaltitel : Minamata
  • Film titel i ditt land : Minamata
  • År av film : 2020
  • Genrer av film : Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2020-02-21
  • Företag av film : Metalwork Pictures, Infinitum Nihil,
  • Länder film : United Kingdom, United States of America,
  • Språk film : English, 日本語,
  • Varaktighet film : 115 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 0
  • Youtube ID för filmen : videokode
  • Översättning av film : translation
  • Aktörer som film :Bill Nighy (Robert "Bob" Hayes), Ryô Kase (Kiyoshi), Jun Kunimura (Junichi Nojima), Katherine Jenkins (Millie), Minami (Aileen), Johnny Depp (W. Eugene Smith), Hiroyuki Sanada (Mitsuo Yamazaki), Tadanobu Asano (Tatsuo Matsumura), Lily Robinson (Diandra), Akiko Iwase (Masako Matsumura)

9179096

Minamata är den främsta film skapad av Metalwork Pictures, Infinitum Nihil, som presenterar en beskrivning av filmen är "A movie about reporter W. Eugene Smith and his research on mercury poisoning in Minamata, Japan, resulting in severe neurological symptoms.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

efter att jag först fick reda på den här filmen är jag inte helt säker i händelse i h idé eller eventuellt inte. Efter att ha sett det det finns att föreslå som i själva verket i gillar verkligen. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för de individer som kanske din genre Drama, . Can titta på den utan kostnad helt enkelt genom att klick en knapp och registrera, du kunna titta flera senaste filmtitlar utan kostnad.

... Kolla Hela Filmen Minamata Stream Haute Qualité 1080p ....

Makeup Artist : Lena Dodocic, Sound Designer : Glenn Freemantle, Original Music Composer : Ryuichi Sakamoto, Book : W. Eugene Smith, Producer : Sam Sarkar, Casting : Yōko Narahashi, Assistant Director : Steve E. Andrews, Production Design : Tom Foden, Screenplay : David K. Kessler, Screenplay : Andrew Levitas, Producer : Johnny Depp, Screenplay : Jason Forman, Executive Producer : Phil Hunt, Screenplay : Stephen Deuters, Producer : Andrew Levitas, Director : Andrew Levitas, Production Manager : Aleksandar Tadic, Executive Producer : Compton Ross, Executive Producer : Stephen Deuters, Executive Producer : Kevan Van Thompson, Costume Designer : Momirka Bailović, Editor : Nathan Nugent, Sound : Novica Jankov, Associate Producer : Tom Harberd, Executive Producer : Jason Forman, Director of Photography : Benoît Delhomme, Makeup Artist : Tina Subić, Production Supervisor : Sandra Djurickovic, Book : Aileen Mioko Smith, Executive Producer : Peter Touche
Ja, nu du kan se film avseende Minamata 100% längd och har den ansluta till detta video Minamata i HD-video.